14 Nisan 2016 Perşembe

Dünyada iyilik var hem de çok var...

Dünyada sadece kötüler ve kötülükler yok...Dünyada iyilik de var , iyiler de var dünyada...
Sadece kötülükler içimizi acıttıkça sığmıyor içimize paylaşıyoruz mecburen derdimizi,kederimizi,öfkemizi tutamıyoruz içimizde ama iyiler,iyilikler bazen gereken değeri bulamadan anılara gömülebiliyor...Duyurun,iyilikleri duyurun,iyilere teşekkür etmekten gocunmayın,gülümseyin,siz gülümsedikçe gülümsemeyi hatırlayacak insanlar ve gülümsetin...Çevremizde ki herşeyin bizim aynamız olduğunu unutmadan devam edelim lütfen nefes almaya...Gülümserseniz,gülümsetirsiniz karşınızdakini de ve gülümsetirseniz karşınızdakini siz de gülümsersiniz ayna misali...Birkaç gündür yazışmalarımızda o kadar çok gülümsettiniz ki sizler beni gülümsetenleriniz çok olsun dostlar


Buralara uğramıyordum bir süredir,aslında yazmak için uğramıyordum diyeyim,biriken kelimelerimi hakkıyla tüketebilmek için hakkını veren bir zaman ayırmayı diledim hep ama denk getiremedim.Oğlum hayatımıza dahil olduktan sonra işe hızlı dönüş yaptım ama buralara ve sosyal hayata dönüşüm biraz zaman aldı.Bu miskinlik için beni mazur görün.Sizleri okumaya ise hep devam ettim,belki de bu yüzden eksikliği gerektiği kadar hissetmedim.Yazmak dünyanın en güzel terapisi , bundan mahrum kaldım ama okumak dünyada kalmak,nefes almak demek,okudum ve sizlerle dostluğa bu vesile ile devam ettim.

Ufak bir etkinlik yapmam icap etti,sizlere mesajlar attım,haberler saldım ve harika geri dönüşler aldım...Buraları ve sizleri niye bu kadar çok sevdiğimi niye haber alamayınca,yan komşumu görmedikçe meraklandığım kadar meraklandığımı,hastalığınızda sizinle hasta,kederinizde sizinle kederli,mutluluğunuzda sizlerden de mutlu olduğumu birkez daha anladım.Ellerimizin birbirine kenetlenmesi ne de kolaymış meğer,ne kocaman yürekler varmış etrafımda,söz konusu iyilik olunca tembellik,üşengeçlik hak getire harekete geçmiş tüm iyiler...

Ufacık bir iyilik hareketi bu bahsettiğim,sürpriz bir etkinlik olarak geliştiğinden şu anda detayları veremiyorum buradan ama mektup yazmayı severim diyenler mail atsınlar bana,sizin de gönlünüzden kopacak kelimeler eklenebilir etkinliğimize...
Hatta dahası yuvanızda ki yada çevrenizdeki minik insanların,yüreğinden çıkacak renklere de yer verebiliriz bu etkinlikte...

O güzel yüreklerinizden öperim...
Sevgilerimle...

4 yorum:

  1. Y ayinlamayin isterseniz bunu gizliliğin kalmaması adına :) öncelikle sizi kutluyorum sanırım deep tonenin paylaştığı şeyi söylüyorsunuz bende blogumda paylaştım kızımla mutlaka katılmaya calisicam. Facedende size yazmıştım bir umut ordaki adım :) mail adresim; destiname@gmail.com
    sizin gibi kocaman yüreği olan ho insanla tanismaktan çok memnun oldum

    YanıtlaSil
  2. deep'ten aldım haberi ben de varım.. blogu da böylece keşfetmiş oldum.. şu an bende de kısıtlı zaman var malesef, 23 aylık bir oğluş var uyanmak üzere, müsait zamanda gezeceğim buraları.. sevgiler.. ve yüreğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Berfin'e ulaşmak için mail adresi verebilir misiniz? Bu yolla hem Ona hem annesine ulaşabiliriz. Resim de gönderilir anneye de mesaj iletmek kolay olur. Teşekkür ederim, şifa dualarımıza vesile oldunuz, Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  4. baksanaaaa yayılıyo valla etkinlik. okuyanlar kendi çevrelerinde etkinlik düzenliyomuş yaa resimli mektup için, altın günlerinde bile yaaa. ne güzeel :)

    YanıtlaSil

"bâki kalan bu kubbede bir hoş sadâ imiş..."